Analyse deleksamen matematikk GLU

Her finner du dokumentene som ligger bak artikkelen:

Analyse av deleksamen for grunnskolelærerutdanningen

som ble sendt inn for publikasjon i Tangenten.

icon-tekstdocumenteksamen-var-2016-bokmal
Analyse GLU eksamen learerutdanning matematikk (engelsk)

different-perspective-deep
Nå vi vurderer læremidler, prøver, eller en eksamen kan vi bruke taksonomier. En taksonomi gir oss muligheten til å kategorisere oppgaver/spørsmål. Basert på kategoriseringen er vi i stand til å analysere innholdet og dra en konklusjon. Denne tilnærmingen har vi brukt på GLU eksamen matematikk.

Informasjon om hvordan en kan bruke taksonomiene og hvordan en vurderer og kategoriserer oppgaver finnes på dokumentene og videoer nedenfor. De ble brukt i Matematikk_1 MOOC, etter- og videreutdanning.

icon-tekstdocumentDiVeLOpp_1, tekst
DiVeLOpp_2, tekst

 

icon-video-fileDiVeLOpp_1, video
DiVeLOpp_2, video

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

w

Kobler til %s